Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 czerwca 2012

Skandynawskie mieszkanie do zakochania ... ♥ Göteborg





Dla mnie jest idealne. Cudowne 100 m²... w Göteborgu.

Szczerze powiem, że brakuje mi słów by opisać jak bardzo to wnętrze mi się podoba ...
Zakochałam się ... ♥  To chyba jedyne, możliwe określenie mojego stanu po obejrzeniu tych zdjęć.                        
Przepiękna jadalnia, z wielkimi, podwójnymi drzwiami. Sposób w jaki wykorzystano w tym wnętrzu wszystkie wnęki, jest nie tylko praktyczny, ale także uroczy.
Stary piec jako element dekoracji, moja ukochana biała, drewniana podłoga ... kolorowe dodatki i oświetlenie dobrane z dużym smakiem...
To moje marzenie...

W tym wnętrzu moi faworyci :

♥ wykorzystanie wnęk
♥ sztukateria 
♥ biała podłoga w jadalni
♥ piec
♥ szafa na buty we wnęce
♥ spiżarnia w kuchni
♥ dodatki, obrazy, lampy





  
  

 














via: Alvhem




15 komentarzy:

Joanna pisze...

Oszalałam z miłości jak zobaczyłam to mieszkanie wyszperane przez Ciebie kochana :) Zaglądam do Alvhem ale jakoś nie natknęłam się na nie. Za to jakimś cudem trafiłam tu i już mam Cię w ulubionych blogach. Robisz naprawdę apetyczne zdjęcia. Takie niewystudiowane i swobodne a jednocześnie tak zachęcające do pichcenia. I tylko domyślać się mogę jak to wszystko wspaniale smakuje. Napewno coś wypróbuję niebawem :) a tymczasem muszę, poprostu muszę wkleić kilka zdjęć tego cudnego lokum i u siebie jeśli nie będziesz miała mi tego za złe :)Do zobaczenia niebawem bo napewno tu nie raz zaglądnę.
Pozdrawiam
J.

Unknown pisze...

Dziękuję za te wszystkie miłe słowa. Zrobiło mi się naprawdę przyjemnie. Oczywiście, że nie mam nic przeciwko, pięknymi rzeczami trzeba się dzielić. Dziękuję za polecenie mojego bloga. Pozdrawiam gorąco.

meblearman pisze...

Pozazdrościliśmy Szwedom takich mieszkań.:D

chocolatespoon pisze...

Mieszkanie cudne! Jasne, przestronne, te podłogi, te dodatki ... chcę takie:)

Łukasz pisze...

W sam raz, żeby się wprowadzać :)

scandinavianwood.eu pisze...

Wygląda jak z bajki :)

marco89 pisze...

Uwielbiam czytać Twoje wpisy na blogu. Zawsze dowiaduję się z nich wielu ciekawych rzeczy, o których wcześniej nie wiedziałem. Odnośnie mieszkań mogę serdecznie polecić nowe mieszkania kraków centrum, które są idealnym rozwiązaniem dla każdej rodziny. Gwarantuję, że nie pożałujecie wyboru :)

Kasia_1988 pisze...

Ja właśnie jestem świeżo po przeprowadzce do nowego miejsca. Bardzo lubię oglądać u innych takie nowe gotowe mieszkania wrocław jest miastem, którym wiele osób kupuje nowe mieszkania i szukają inspiracji do wykończenia wnętrz.Sama teraz siedzę z koleżanką i przeczesujemy blogi, dzięki za solidną dawkę pomysłów!

Adrian Moczyński pisze...

Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Faktycznie mieszkanie jest bardzo ładnie urządzone i jestem przekonana, że komfortowo się w nim mieszka. Ja również bardzo chętnie czytam i szukam mieszkań. Ostatnio czytałam o mieszkaniu bezczynszowym https://www.eurostyl.com.pl/blog/mieszkanie-bezczynszowe-definicja-i-charakterystyka i na dobrą sprawę nie wiedziałam przedtem czym się one charakteryzują.

Adrian Moczyński pisze...

Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

Dagmara Fafińska pisze...

Tak się składa, ze ja jestem dopiero co przed remontem i mam nadzieję, że uda mi się go w miarę gładko przejść. Jak widziałam nawet na stronie https://www.wawerbud.pl/ to myślę, że właśnie zlecenie tej firmie prac remontowych będzie dobrym wyborem.

Dominika Starańska pisze...

Akurat to jak mieszkamy zależy tylko i wyłącznie od nas samych i jak dla mnie niezwykle istotne są również drewniane podłogi. Chcę powiedzieć, że jeżeli chodzi o same ich cyklinowanie to firma https://cyklinowaniewarszawa.pl/ te prace wykonuje zdecydowanie najlepiej.

Mateusz Domański pisze...

Remontując dom, szukałem sklepu, który oferuje coś więcej niż standardowe rozwiązania. https://artcorestudio.pl/ przyciągnął moją uwagę swoją ofertą nowoczesnych materiałów, które idealnie wpisują się w aktualne trendy w designie wnętrz. Ich produkty dodają każdej przestrzeni charakteru i nowoczesności.

Agata Borowska pisze...

Wybór odpowiedniej firmy brukarskiej to podstawa sukcesu, gdy planujemy zmiany w naszym otoczeniu domowym czy firmowym. Ważne jest, aby znaleźć takiego wykonawcę, który słucha i rozumie nasze potrzeby, jednocześnie doradzając najlepsze rozwiązania techniczne i estetyczne. https://brukgarden.pl/ to strona, na której znalazłem profesjonalistów, którzy pomogli mi przekształcić mój pomysł w rzeczywistość. Ich doświadczenie, wiedza i zaangażowanie w projekt przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania. Cenię sobie wysoką jakość usług, terminowość oraz konkurencyjne ceny, co sprawia, że z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę każdemu, kto poszukuje niezawodnego partnera do realizacji swoich brukarskich projektów.